Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Zapraszamy do lektury.
W razie dodatkowych pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji.

Pytania i odpowiedzi

1W jaki sposób można zarezerwować wizytę?
Wizytę można zarezerwować telefonicznie : +48 690008800 lub na stronie https://www.moment.pl/bio-body,przez naszego facebooka oraz przy bezpośredniej wizycie w naszym salonie.
2Gdzie mogę znaleźć pełną ofertę Bio-Body?
Pełna oferta naszych usług znajduje się na stronie https://www.moment.pl/bio-body . Więcej informacji udzielimy państwu telefonicznie bądź bezpośrednio w gabinetach kosmetycznych Bio-Body.
3Gdzie mieści się Bio-Body?
Gabinety kosmetyczne Bio-body mieszczą się 2 piętrze nowoczesnego budynku przy ulicy Emila Gajdasa 1b w Radzionkowie.
4O której godzinie powinnam/ powinienem przyjść do gabinetu przed wizytą?
Jeśli jest to pierwsza wizyta prosimy o przyjście 15 minut przed wizytą w celu wypełnienia kwestionariusza osobowego. Jeśli jest to kolejna wizyta wystarczy przybycie 5 minut przed umówionym terminem.
5Jak mogę zapłacić za zabieg?
W salonie Bio-body jest możliwość płatności gotówką, kartą oraz bonami podarunkowymi zakupionymi w naszym salonie.
6Co mam zrobić jeśli będę musiał odwołać lub przełożyć wizytę?
W przypadku gdy Pani/ Pan muszą odwołać wizytę prosimy o kontakt telefoniczny lub anulowanie wizyty w portalu https://www.moment.pl/bio-body.
7Czy mogę umówić się na wizytę w ten sam dzień?
Radzimy państwu umawiać się na wizyty kilka dni przed planowaną wizytą.
8Czy posiadacie miejsca parkingowe?
Tak, posiadamy dogodny, duży parking dla klientów.
9Czy w Bio-Body można kupować bony podarunkowe i zaproszenia na zabiegi?
Tak, jest możliwość wykupienia bonu podarunkowego bądź zaproszenia na zabieg.
10Czy bon/zaproszenie muszę wykorzystać jednorazowo? Jak długi jest czas ważności bonu/zaproszenia?
Bon/zaproszenie na dany zabieg należy wykorzystać jednorazowo. Jeśli jest to zaproszenie na serie zabiegów- każdy zabieg wykonujemy w odstępach dogodnych dla klienta. Okres ważności bonu wynosi 1 rok.
11Czy mogę wykonać kilka zabiegów w jednym czasie?
Tak, nasz salon jest przyjazny klientom, co pozwala wykonać kilka zabiegów w jednym czasie.
12Czy można łączyć zabiegi?
Tak, zabiegi można łączyć, jednak w tym przypadku najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie.